මමත් එක්ක එකට ඉන්න අය

WEL COME

Saturday, September 15, 2012

Fb ආදර කතන්දර ------------------

Fb ආදර කතන්දර 
------------------

හායි කියල මුල පිරුවේ කවුද මතක නැ 
chat එකේදී හම්බ උනත් තාම දැකල නැ 
ඉන්නේ කොහෙද සුදෝ කියල මම ඇහුවත් ඇ 
කිවුව අනේ ඒවා මොටද හම්බ වෙනඩ බැ 

දවස් දෙකයි චැට් කෙරුවේ නිදිමරාගෙන 
ආදරෙයිද මම ඇහුවේ හද පුරෝගෙන 
හිතල බලල කියන්නම්කො අයියේ හෙට දින 
කියල එයා අයින් වුනා hope දීගෙන 

පහුවදාම log වුනේ මම ඇයත් ඇති සිතා 
log වුනාම තමයි දැක්කේ උපන්දිනේ කියා 
මොනවද සුදු මට දෙන්නේ තෑග්ගට ඔයා 
එකපාරම එයා අහපි hi නොම කියා 

search කරලා බැලුව හනික රෝස මල් ලොකු 
Google ඒක බුදුවෙන්නට කියාලා මතු 
හම්බවුනා ලොකුම එකක් පාටට තද රතු 
share කළා wall එකේ මෙන්න මගේ සුදු 

like, coment ඒ කිසිවක් දමන්නට කලින් 
ටිකක් දිගට අංක ගොඩක් එවුව chat තුලින් 
අර බැංකුවේ account ඒක වැඩක් නැ මලෙන් 
අමතකවෙයි බැංකු යන්න තුන වෙන්න කලින් 

ගොනා වෙලා මම දිවුවා බැංකු පොත අරන් 
තරු පෙනුනා ඒක හිදිලා සල්ලි නෑලු දැන් 
මක කොරම්ද මම හිතනවා ඔලුවේ අතගහන් 
loan එකක් ගහගන්නවා මාසෙන් දෙනකන් 

ඕන දෙයක් ගන්නකො මගේ සුදෝ කියා 
යැවුවා මම දහ දාහක් මෙන්න මගේ සුදා 
පොටෝ එකක් එවනවද මගේ පනේ ඔයා 
ගෙදර ගිහින් මම යැවුවා හීන දැක දැකා

විනාඩියයි තප්පරයයි දසම දෙකක් ගියා 
පොටෝ එක දැක්ක ගමන මගේ පන ටික ගියා 
එහා ගෙදර කළු කැත ඇගේ නම මැගියා 
පොටෝ එකක් එවල ඒකි off line ගියා

No comments:

Post a Comment