මමත් එක්ක එකට ඉන්න අය

WEL COME

Saturday, August 3, 2013

Face book ෆේක් ලෝකේ - කතා අංක එක



අද උදේ  මම ඇහැරුනේ  කාමරෙ අතුලෙන් උගුර පාදන සද්දයක් .ඇද  ලගින්ම වගෙ සද්දේ  ආව නිසා මම හැරිලා බලුවා. ඇක්ක දෙයින්  මගෙ ඇස් ඩෙක උඩ ගියා. මම  මාව කුනිත්ත ගත්තා . ඇයි මෙ ඇක්ක ඩෙයින් මටම සුවර් නෑ මම ඇහරිලාඩ කියලා
.

.
ස් ස් සු සු සුපර් මෑන්... . . මම මෙහීනයක්ද දකින්නේ ?????????
.
ඔයාඩ දුක් ගන්නා රාල. . . ???
කාටුන් වල ෆිල්ම් වල දැක්ක සුපර් මෑන්ගෙ හඩෙ තෙජස් බාවය නෑ . හරියට ඇඩිලා වගෙ. මට සැකෙකුත්  හිතට ආව.

.
ඔයා සුපර් මෑන්මද. ?????? 
.
මම එහෙම අහනගමන් ඇඩෙ වාඩි උනා.
.
දැන් ඔයාටත් මාව සැකද????? . . .සුපර් මෑන් අඩන්න ගත්තා. ඉකි ගගහ අඩනවා. . . පිටසක්වලින් ආපු මෙ ලොකෙට සුපිරි වීරයෙක්  උන කෙනෙක් නෙඩ ඩෙයියනෙ මෙ අඩන්නෙ. මටත් වාවන්නෙ නතිව්ා ගියා. මගෙ ඇස් වලටත්කඳුළු ආවා සුපර් මෑන්ගෙ අන්ඩිල්ලට.. 
.
මොකඩ තමුසෙ අඩන්නෙ. අයි ඩන් තමුසෙගෙ නමිනුත් වෙන උන් අවිල්ලද????,
,
මොකක්????
,
මම අහුවෙ තමුසෙගෙ නමිනුත් දැන් වෙන උන් රින්ගලඩ.
.
සොරි කිවුවට හාන්වකවිස්සියක් තෙරුනෙ නා.
.
අහ් මම මුල ඉඩලා කියන්න්ාම්කො.
.
කාල්ායක් අපෙ ලොකෙට ගිහින් ඉඩලා මම මෙහෙට ආවෙ මෑන් ඔෆ් ස්ටීල් ෆිල්ම් එක කොරන්න. එ ආවහමයි ඩැක්කෙ ෆෙස් බුක් කියලා එකක් නෙට් එකෙ තියෙනවා කියලා. ඉතින් මටත් හිතුනා මෙකට ජොයින් වෙන්න. මමත් ඉතින් අකවුන්ට් එකක හදා ගන්න හැඩුවෙ ඉන්ගිරිසියෙන්. මෙන්න එතකොට අහපි අත්ත නම ඩෙන්නලු බොරු නම් වලින් හඩන්න බ්ඈලු. ඉතින් බන් මල්ලියෙ මම ක්ලාක් කෙන්ට් වලින් එකක් හඩාගන්න හඩනකොට මම ඩක්කා මගෙ යාලුවා බැට් මෑන් ගෙ නමින් ඔයාලගෙ බසාවෙන් අකවුන්ට් එකක් හඩලා. ඉතින් මම සින්හලෙන් සුපර් මෑන් කියලා හඩාගෙන එක පැයක් ඉන්න හ්ම්ඹ් උණේ නා බන්.
මමයි ඉස්සෙල්ලම සුපර් මෑන් නමින් ආවෙ උබෙ නම වෙනස් කරපන් නැතිනම් කරඩර වෙයි කියලා ඩහයකට්ා වඩා චැට් කර්ාලා ගෙම ඉල්ලුවා බන්. මම තෙරුන් කර්ාන්න හැඩුවා මමයි අත්ත සුපර් මෑන් කියල්. ඓත් බන් කට්ටියක් රිපොට් කරලා දැන් අකවුන්ට් එක බ්ලොක් වෙලා බන්.

.
උබට මම ඔන ඩෙයක් කරලා ඩෙන්නම් ආයෙ මට මගෙ අකවුන්ට් එක හඩලා ඩේපන් බන්. ..බලහන් කෑල්ලක් ටොක් වේගෙන ආව විතරයි අකවුන්ට් එක බ්ලොක්.
.
.සුපර් මෑන් හුස්ම ගන්නෙ නෑ කියන එක ප්‍රත්‍යක්ශ උනේ කියවගෙන ගිය කිය්ාවිල්ලට ඔන්න.
.
මචන් සුපර් මෑන් . . . මම සීරියස් උනා ටිකක්. . .
.
ඇත්ත එත් මචන් ලන්කාවෙ ෆෙක් ලොකෙ සුපර් මෑන් උබ නෙමෙයි. අත්තම කියනව්ානම් මට ඔතන කොරන්න ප්උලුවන් කෙන්ගෙඩියක් නා. මොකඩ මට ඔන නෑ අලුතෙන් එන එකෙකුට පුකඩීලා මගෙ ාකවුන්ට් එකට කෙලො ගන්න. ඩන් ඉතින් පවු නොඩී පලයන්.
.
.කිවුවා සැර වඩිඩ මන්ඩා සුපර් මෑන් ඩුක් මුසු බැල්මක් හෙලලා බැල්කනියෙන් එලියට ඉගිල්ලුන
.
මම ඉක්මනට ෆොන් එක අතට අරගෙන බැලුවෙ  මගෙ අකවුන්ට් එක යහතින් තියෙනවඩ කියලා.
.

අම්මෙ ඇති යන්තන් තාම බ්ලොක් නෑ. ෆොන් එකට උම්ම්ම්මා එකක් ඩුන්නා.
වෙලාව තාම 8යි.ඊයෙ බුකියෙන් අයින් වෙඩ්ඩි පාන්ඩර 2:30, තාම නිඩිමතය්. ඉතින් මම අනිත් පැත්ත හැරිලා නිදාගත්තා .

No comments:

Post a Comment